Sunday, March 17, 2013

Kara Şimşek


Özlem, güvenilir bi yerlere sığınmak istediğimde zamanın içinden geçip beni çocukluğuma götüren sihirli zaman aracımın adı.. Yalnızlığın boyutları genişleyip de beni yutmasına ramak kala, kara şimşek gibi son anda ortaya çıkıp beni kötü adamların elinden kurtaran sadık dostum, kahramanım benim özlem. Bugün işte o anlardan birinde, sessizlikten rengimin solduğu, tırnaklarımın morardığı o çaresizlikte, tam da kar ve güneşin penceremden birlikte akmaya başladığı sırada geldi, kurtardı beni. Çocukluğuma gittik birlikte, babaannemin evine. Televizyonun karşısındaki o küçük koltukta , güneşin belirginleştirdiği toz zerreciklerinin sihirli peri tozları olduğunu hayal ettim yine, büyülenmiş gibi izledim onları saatlerce. Rengim, sesim, soluğum hepsi geri geldiler. Orada öylece zaman geldi, zaman geçti..
Sonra gece...Gece geri geldi Berlin'deki pencereme..

4 comments:

  1. aşkım seni çok seviyorum, biliyodum sonunda senin de bir blog açacağını, çok güzel ifadelerin her zamanki gibi, bayıldım... sakın durma devam et bırakma burayı :)))

    ReplyDelete
  2. :) çoook teşekkür ederim teysem desteğin için! o kadar uzun zaman olmuş ki yazmayalı içim şişmiş balon gibi..kolay kolay bırakamam artık:)

    ReplyDelete
  3. Kara simsek muzigi calmaya basladi kulagimda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ben hiç hatırlamıyorum müziğini ama küçük bi bebeyken hep kara şimşekle evlenicem diomuşum..

      Delete